lördag 26 oktober 2013

So much to do and so little time

   Hittills har helgen varit lite smått stressig. Det har varit ärenden hit och dit, jobbansökningar, samt musikskapande på olika håll som har tagit upp en stor del av min tid.
Tyvärr har detta gjort att bloggandet blivit lidande igår och även idag. Men jag hoppas kunna vara tillbaka på banan i morgon igen.
   Jag sysslar ju en del med musik och nyligen har diverse projekt öppnats upp, bland annat ett vid namn AfterNow som tar  upp mycket av min lediga tid. Självklart ska det bli underbart när en skiva äntligen är färdigställd, men just nu är det mycket kreativitet som måste fokuseras och det är inte alltid lätt bibehålla inspirationen fullt ut.
   Men jag hoppas som sagt att bloggen ska vara tillbaka som vanligt i morgon.

/Marcus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar